23 Ağustos 2019 Cuma

Çocuklarına en iyi örnek sensin, insan ol.

Öyle kötü bir güne uyandım ki bugün. Mutluyuz, sağlıklıyız ve henüz başımıza kaldıramayacağımız hiç birşey gelmedi evet. Bakıyorum da aslında yaşadığımızdan beri kötü günlere uyanıyoruz, haberimiz yok.
Bir küçük kız çocuğu feryat figan annesine bağırıyor ölme diye, anne çaresizce çevresinde ki insanlara ölmek istemiyorum diyor. O benim annem, o benim teyzem, o benim halam, o benim ablam, o benim kız kardeşim. Ya anlamıyor musunuz o benim ben! Ölüyoruz, kadınlar değil insanlık ölüyor. Düşünsenize bağıran sizsiniz ve sizin videonuzu çeken yine siz. Aynı toplumda aynı gökyüzünün altında yaşıyoruz o insanlarla ve o insanlar yarınını düşünmeden kötüler, o insanlar seni, beni, bizi, evladını, anasını, babasını en önemlisi kendini düşünmeden kötüler. Sahi kötü biri olarak doğar mı bir insan? Ben buna inanmıyorum. İçinden çıkamadığımız işte bu dünya yapıyor, içinden çıkamadığımız işte bu toplum yapıyor. Benim oğlum! benim kızım! en güçlü benim! HAYIR! senin oğlun değil, senin kızın değil. Biziz. En güçlü değil en savunmasız sensin. Vicdanım var diye gezinen sen, hayır senin vicdanın yok. Senin vicdanını küçükken arkadaşınla kavga ettiğinde, kazanan sen olduğun zaman elinden aldılar. Senin vicdanını erkek olarak doğduğunda aslan oğlum diyerek elinden aldılar. Senin vicdanını benim kızım erkek gibi büyüdü diyerek sen kendinle gururlandığın zaman elinden aldılar. Tüm bunları sana nüksedenlere, ondan bir önceki kuşakta ona nüksetti.
Dokuz saniyelik bir videoda bir kadının boğazı kesilmiş feryat figan bağırırken gördüm bugün ve karşısında küçük bir kız çocuğu çaresiz... Ardından ne mi gördüm birkaç tane erkek çocuğuna aklı sıra oyun oynattığını zanneden birkaç ahmağın o çocuklara cinsel organlarıyla kahkalar eşliğinde benliğini kazandırdıklarını. Evet o çocuklar büyüyor. Evet o çocuklar ebeveyn oluyor. Evet bugün eşinin boğazını, kızının karşısında kesen çocuk büyüdü.
Sensin sen bütün bunların suçlusu sensin.
Çocuğunu iyi bir insan olmayı öğretmeye çalışma, iyi bir ebeyn örneği ol. Çocuğuna vicdanlı ve ahlaklı olmayı öğretme, vicdanlı ve ahlaklı ol. Çocuğuna kitap okumayı öğretme, kitap oku. Çocuğuna başarıyı öğretme, başarılı ol. Çocuğuna çevreyi kirletmemesi gerektiğini öğretme, çevreyi kirletme. Oğluna güçlü oğlum deme güçlü ol, kızına canım kızım deme can ol. Evlatlarına ahlaklı ol, iyi ol, terbiyeli ol. Çocuklarına en iyi örnek sensin, insan ol.
Yok ben bunları başaramam diyorsan, üreme!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder