2 Eylül 2016 Cuma

Umut ediyorum bugünlerde ..

Umut güzel birşey mi? benim için güzel şey.. Bugünlerde, yakınlarda güzel hayaller kuruyorum. Gözü yüksekte demek? Ne demek? Kime göre neye göre yüksekte? Mesela benim umutlarım, hayallerim çok yüksekte.. Yeni bir çizgi çizdim kendime.. Hiç sendelemeden yürümek için. Henüz başındayım bu günlerde.
Mutlu olayım diyorum, çok mu üzüldüm? Evet sanırım üzüldüm.. Umutların yeşerir mi sizce? Umutlarım gerçekleşip beni Mutlu eder mi? Sanırım gerçekleşirse çok Mutlu eder..
Umurlarımızın çiçek açması dileğimle.. Hayal kurun, hayal kurmaktan öte güzel şey var mı? Hele gerçekleşirse bundan daha güzel şey yok ..

2 yorum:

  1. Hiç umutsuz yaşanır mı? Henüz ömrünün bahar mevsimindesin. Yeni filizleniyor ve dal veriyor. Onu güzel beslersen emin ol hedeflerine ulaşmamam için hiç bir neden olamaz. Ha elbette o hedefe yürürken, dağlar, taşlar, dereler, tepeler çıkar karşına. Sen sağlam ve güçlü ol yeter. Aşması kolay olur. Ha bazen aşamayabilisinde. Buda çok doğal. Bazen dinlenmek gerek yeniden yol almak için. Yaşamak için doğayı örnek al. Ben hep öyle yaparım.

    YanıtlaSil
  2. Canımsın sen benim.. Ne doğru yazmışsın.. Öyle yapayım ben.. 😘

    YanıtlaSil