18 Nisan 2016 Pazartesi

Blog dünyasında meydan okuma varmışş :)

Blod dünyasındaki bu meydan okumayı arkadaşım ''http://aksamsefasi68.blogspot.com.tr/'' dan öğrendim.Bu meydan okumanın başlangıcı '' http://sacaklininnotdefteri.blogspot.com/ ''da. Ve benim aklıma yattı, sorularda bi o kadar eğlenceli geldi. Blog dünyasında yapılan meydan okumalar yeni bloglar tanımama yardımcı oldu. İster katılın ister katılmayın ama bence katılın, ben başlıyoruumm :)




1.soru: Müzik listenizdeki ilk 10 şarkıyı paylaşın. Dinlerken nasıl hissediyorsunuz ?
       Aslında benim belirli bir müzik listem yok. Saçma sapan şarkılar hariç genelde hepsini dinlerim. Ama sevdiğim birkaçını paylaşacağım sizinle..
             1-Yeni Türkü ( FIRTINA) = Bana hep Deniz'leri hatırlatır bu şarkı, hep tüylerim diken diken olur ve birazda olsa dolar gözlerim..
             2-The Kays Lavelle-The Hours = Bana birşey hatırlatmaz aksine huzur verir nedense bu şarkı önceden okurken hep dinlerdim şimdi yazarkende dinliyorum..
            3-Adele- rolling in the deep = kafa dağıtmaya ihtiyaç duyduğumuzda vardır ya birkaç sarkı saçma sapan dans etme istediği gelir kendi kendinize :), o değişik anlarımın şarkılarından biridir..
           4-Sezen Aksu - Küçüğüm = bu kadını severim hepte severek dinledim ama en çok bu şarkısında huzur bularak dinledim. Yoksa bütün şarkılarını severim.
          5-Grup Yorum - Bu Kente Yanlızlık Çöktüğü Zaman = en sevdiğim gruplardan biridir Yorum tüm şarkılarını ayırt etmeden keyifle dinlerim size her hangi birini paylaştım ..
          6-Grup Abdal - Bir ay doğar ilk akşamdan geceden = bu şarkıyı yanlız Abdal'dan dinlemeyi severim!! huzur verir..
          7-Ahmet Aslan-Susarak Özlüyorum = İnanırmısınız ergenliğimden beri dinlediğim bir şarkı bu ve herkese tavsiyem gelmişi geçmişi herşeyi hatırlatır. Uzakları götürür sizi..
         8-Yeni Türkü- Bana bir masal anlat baba = Şükür ki her anımda yanımda olan babam asla sevgisini mıc mıc değilde gözleriyle gönülüyle anlattı bize ama hep istemişimdir masal anlatmasını bana küçüklüğümden beri dinlerim bu şarkıyı pek bi yansıtır beni... 
         9-Tanju Okan- Benim tek dostum içkim sigaram = Şarabınızı veya rakınızı yudumlarken açın bu şarkıyı iyi gider..
        10-Mazhar Alanson- Ah Bu Ben = Bu günlerden bir şarkı paylaşmak istedim size keyifle dinlediklerimden her hangi biri..

2.soru: Göbek adınız nedir? Sizin için önemini anlatabilir misiniz ?
        Benim herhangi bir göbek adım yok. Fakat komik olan yanı küçükken kendim uydurur Seda derdim. Ne maanaa derseniz hani ismim Eda ya Göbek adımda Sedamış :D
3.soru:Cüzdanınızda neler olduğunu bizimle paylaşın ?
      Size sırasıyla paylaşıyorum ilk cüzdanımdan bahsedeyim. Vüzdanım büyük 4 gözlü bir cüzdan. Para bölmesi, kart bölmesi her cüzdandan bulunan bölmelere sahip. İçinde, banka kartlarım, gratis kartım, ben apartta kaldığım için müdüriyetle imzalanan belgeler geri aldığım senetler, sevdiklerimin Resimleri, üye kartım, okul giriş kartım, kimliğim, alışveriş fişleri, taksi kartları, bir miktar demir para ve kağıt para. Benim cüzdanımda olanlar bu kadar :))

4.soru:Kim veya ne olmadan yaşayamazsınız ?
       Bu soruyu düşünüyorum ve galiba sevdiklerim olmadan yaşayamam ben galiba evet yaşayamam. Acısını yaşamak istemem sanki biraz bencilce ama napayım ki..

5.soru:Koleksiyonunu yaptığınız her hangi birşey var mı ?
       Malesef böyle bir huyum hiç olmadı. Küçükken peçete, zarf felan yapardık ama suan yerinde yeller esiyor :)

6.soru:Evcil hayvan olarak ne beslemek isterseniz?
      Hayvanları severim ama iki hayvanı daha çok kedi ve kuş..
Kedi en büyük tercihim olur. Ama kuşlarıda çok severim ve kendi evime çıktığımda ilk işim bir kedi sahiplenmek olacak..

7.soru:Yatarken ne giyersiniz?
     Yatarken ne giyerim yatarken pijama giyerim tabiki :) rahatlık benim için önemlidir bu yüzden içinde rahat edebildiğim, pijamalar tercihimdir..

8.soru:Sizi gülümseten birşeyleri bizimle paylaşırmısınız? 
    Aslında ben çok güler yüzlüyümdür, benim yüzümü güldürmek pek zor değildir bu yüzden suan aklıma birşey gelmiyor ne desem bilemedim ama en önemlisi sevdiğim, değer verdiğim insanın yüzüne bakmak beni gülümseten sebepler arasındadır. Aynı şekilde çok kılışe olacak belkide ama ailemin mutlu ve sağlıklı olması.. 

9.soru:Hangi alanda iyi olmak isterdiniz?
     Ben her zaman sanatı ve sporu çok sevmişimdir. Sanattan kasteddiğim yazmak ve bir enstrman çalmak. Yazmaya bu blogla yeni başladım ama bir kitap yazabilirmiyim henüz onu bilmiyorum. Çalmaya henüz başlamadım ama bir çello uzmanı olmak ne çok isterdim.. 

10.soru:Bize biraz güçlü yönlerinizden bahsedermisiniz?
     Ben sabır etme konusunda çok güçlüyümdür. Zorluklarla başetme konusunda hemen yılmam . Bir insanın öfkesi karşısında çok büyük bir sıkıntı olmadığı sürece sakin ve soğukkanlı olmayı başarabilirim. Bu huylarımdan menunum çünkü kavga ortamını, tartışmalı, gergin ortamı pek sevmem..
11.soru:Birazda zayıf yönlerinizden ?
     İnsanlara dertlerimden pek bahsedememek zayıf yönlerimden biridir. İçimi genelde dökemem o insanı sıkacağımı düşünürüm. İnsanları kolay kolay tanıyamam ve çok pişmanlığım olmuştur bu konuda..

12.soru:İlk arabanız neydi? Peki suan kullandığınız araç ?
    Henüz 22 yaşımdayım ve öğrenciyim. Henüz arabam olmadı. En büyük isteklerimden biridir..

13.soru:Favori şiiriniz yada sizin için anlamı olan bir şiir varmı ?
    Ne yalan söyleyeyim belki garip ama ben pek şiir dinlemem, öyle anlamı olan bir şiirde yok ama Nazım Hikmet'in kalemini severim. Almıştım şiir kitabını okumuştum. Öyle anlamı olan bir şiir yok henüz hayatımda..

14.soru:Özel bir yeteneğiniz var mı ?
    Eğer çok okumak severek isteyerek okumak yetenekten sayılırsa çok iyi bir okuyucuyumdur. SAdece kitap değil dergi, gazate, makale her türlü şeyi okuyup öğrenirim başka keşfettiğim yeteneğim yok henüz yeni başladım yazmaya belkide güzel yazıyorumdur ama henüz çok yeni..

15.soru:Favori mevsiminiz hangisi?neden ?
    benim mevsimim Bahardır. Ben ne çok sıcağı nede çok soğuğu severim. Bahar tam bana göre bir mevsimdir. Herşey güzelleşir, yenilenir.. Kuşların bile cıvıltısı habercisidir baharın.. Birde Baharda doğduğumdandır belki bu kadar sevişim..

16.soru:Hadi bize el yazınızı gösterin?
 
bu çirkin yazı beniiimmmm :))
17.soru:Burcunuz nedir? Sizinle uyumlu olan özellikleri hangisidir?                                                   
      Koç burcuyum ben. Genel olarak tüm özelliklerini taşırım ama en büyük özelliğim neşeli ve eğlenceli olmam en önemlisi arkadaş canlısı olmamdır.. 

18.soru:Katıldığınız ilk konser hangisidir?                                                                                             
Katıldığım ilk konser yıllar önce Selda Bağcan konseri olmuştu..                  

19.soru:Satın aldığınız son giysilerle birlikte bir fotografınızı paylaşırmısınız?                 
Bu sorunuzu tam olarak yanıtlayamayacağım. Fotograf değilde size en son aldığım giysiden bahsedeyim griy bir kot ceket satın aldım. Bu soruyu sizin için tam yanıtlayamdım özür diliyorum..

20.soru:Günün birinde nereyi ziyaret etme ve nerede yaşamak istersiniz?
Günün birinde Amsterdam şehrini ziyaret etmek istiyorum tabi çok gezip görmek istediğim yer var yok değil :) Nerede yaşamak isterseniz diye soracak olursanız Türkiye dışı tercihim değil Türkiye içinde İzmir'de yaşamak istiyorum..

21.soru:Sizi güldüren 5 kelime yada söz öbeğini listelermisiniz?
Yukardada bahsetmiştim ya beni üzmek pek kolay değil hem güler yüzlüyümdür. Bu soruyada tam cevap veremeyeceğim çünkü inanın aklımda yok şuan beni güldürmeyi başarabilen kelimeler :)
                   
22.soru:Sahip olduğunuz en kıymetli şey nedir? ve nden kıymetli?
Sahip olduğum kıymetlilerim çok fazladır aslında benim için ama n önemlilerini paylaşmak isterim sizinle. Eğer bahsettiğiniz kıymet insan veya bir canlı ise benim sahip olduğum en kıymetli şey ailem tabiki her insanın ailesi kıymetlidir fakat benim ailem en değerli en kıymetlidir. Çünkü benim ailemde saygıdan çok sevgi öenmlidir..
Eğer bahsetiiğiniz bir nesne ise parmağımda bir yüzük vardır ve o yüzük yıllardır benimledir. İnanın çıkarsam varlığını yokuluğunu anlamam o derece bedenimden bir parça oldu sanki. Kıymetli olmasının sebebi benim için çok özeldir ve değerlidir..

23.soru:Yaparken heyecan duyduğunuz birşeyden bahsedermisiniz?
Bana verilmiş bir görevin bu bir eş,dost,arkadaş lara süpriz olsun veya okuldan, işten önemli bir sunum veya toplantı tarzı hazırlanmak olsun. Bunları sorumluluğu benim üzerimde olduğundan ve yaptığım işlerin beğenilmesi benim öenmli olduğundan bu işleri hazırlarken çok önemser ve acayip derecede heycanlanırım. Benim için beğenilmek çok öenmlidir :)

24.soru:Şuan okumakta olduğunuz kitap yada son okuduğunuz kitap nedir?
JOHANN WOLFGANG WON GOETHE ''Genç Werther'in Acıları'' eserini şuan okuyorum..

25.soru:Favori Disney karakteriniz hangisi? Neden ?
tabikii Goofy :) miki farenin arkadaşı goofy genelde beceriksiz olarak görünsede bana hep eğlenceli gelmiştir. Bence sezgisel ve akıllı bir çizgi karakterdi :)

26.soru:Ziyaret etmek istediğiniz 10 yeri sıralayabilirmisiniz?
1.Türkiye Karadeniz turu
2.Türkiye İstanbul turu
3.Türkiye Doğu Turu
4.Kuzey Hollanda-Amsterdam
5.İsviçre-Bern
6.Küba-Che Guevara Mozolesi ve devamı yerleri
7.Rusya-Moskova
Benim aklımda suan buralar vardı elbette gezilecek çok yer mevcut bunları daha sonra ekleyebilirim :) Şimdilik bu kadar :)

27.soru:Dağınıkmısınız? Yoksa düzenlimi?
Küçükken çok dağınıktım hatta baya bir dağınıktım fakat artık düzenli bir insanım :)

28.soru:En sevdiğiniz 3 müzik grubu?
1.Pink Floyd
2.Grup yorum
3.Mor ve Ötesi

29.soru:Korkularınızdan bahsedermisiniz?
En büyük korkum malasef bu bencilce düşünce ama sevdiklerimi kaybetmek. Düşünüyorumda sevdiğim insanlara zarar gelse naparım elbette yaşamaya devam ederiz fakat bu beni çok etkiler. İkinci olarak suan daha çok gencim ve geleceğim hakkında korkularımvar, çok iyi yerlere gelmek istiyorum fakat bazen düşünüyorum ya olmazsa? Ya istekdiklerim olmazsa? haa inanıyorum çünkü çok istiyorum ama en büyük korkularımdan biri gelecek.. Sadece benim isteklerim değil ne yaparsam yapayım yaşadığım ülkenin gittikce kötüleşmesi ve bu beni çok üzüyor.. Cahilliği yenmek, insanları aydınlatmak en büyük hedef olmalı..

30.soru:Neden blog yazmaya başladınız? Blog isminizin bir hikayesi var mı?
Blog yazmaya başlamamın sebebi okumayı çok seviyorum abartısız söylüyorum kitaplarla yaşıyorum. Daima çantamda bir kitap mutlaka taşıyorum ve okudukca yazan insanlara çok fazla özendim ve hep yazmak istedim. Aslında hep korktum yazamam dedim başaramam birkaç arkadaşımın tavsiyesi üzerine açmaya karar verdim. Yani yazmaya biryerden başlamak istedim. Dedim kimbilir belki kitapta yazarım :))
Blog ismimin aslında herhangi bir hikayesi yok. Söylemiştim ya kitap okumayı çok seviyorum, bunun üzerine bir instagram hesabı açmaya karar verdim. Birçok isim vardı aklımda ama bu isim daha çok hoşuma gitmişti ve bu adla bir instagram hesabı açtım. İnstagramı uzun süre kullandım ve arkasından blog açmaya karar verdim. Hesaplarımın ismi aynı olmasını istediğim için blogumada aynı ismi verdim .. :)





Benim meydan okumam bitti. Bazı soruları tam cevaplayamadım ve elimden geldiğince tamamlamaya çalıştım. Bu meydan okumayı çok sevdim diyebilirim. Tanımadığım, görmediğim blogları bu sayede tanıyacağım.. Umarım cevaplarımı severek okursunuz.. :)

5 yorum:

  1. küçükken o peçete koleksiyonunu yapmayanımız var mıydı acaba yaa.. sonra kayboluyor bazıları, bazılarını da nerelere koyacağımızı şaşırıyoruz.

    bir günde çıkarmışsınız aradan... biz yine gün gün yazmaya devam. ;)
    iyi ki katılmışsınız...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biranda çıkardım aradan boş günüme denk gelince..evet o peçete koleksiyonundan herkeste varmıştır bence :))
      Sizde iyiki başlatmışsınız bu eğlenceyi güzel oluyor :))

      Sil
  2. Hemde hepsini birden.. vayyy.. güzeldi cevaplar. severek okudum:) bu arada son iki postun gözümden kacmis. onlara genis bir zamanimda göz atacagim.. Bugün malum 20 Nisan :))

    YanıtlaSil
  3. canıımm çok tesekkür ederim :) tabikide bugün senin günün, umarım güzel geçmiştir :))

    YanıtlaSil
  4. canıımm çok tesekkür ederim :) tabikide bugün senin günün, umarım güzel geçmiştir :))

    YanıtlaSil