10 Nisan 2016 Pazar

İlk yazı..

Güzel bir haftasonu, yurttayım yatağımın üzerinde oturmuş ilk yazımı yazmak için uğraşıyorum. Bu benim ilk deneyimim olacak. Hata payım olsun değil mi? zamanla alışacağımı umuyorum.. Okumayı seviyorum belkide yazmayı da seviyorumdur kim bilir? 
Kendimden bahsetmek istiyorum size. Genç bir blogger olacağım, yazarım yazarım yazarım belkide okumaktan daha çok severim. Kitapları seviyorum hatta kitaplarla yaşıyorum. En büyük özelliğimde bu galiba kitaplara düşkün olmam, iyi kötü demeden okuyorum. Bir kitap sıkıcı başlasa bile bitiriyorum onu sanki yazara ihanet ediyormuşum da hatta kitapta bana kırılıyormuş gibi hissediyorum :) Genellikle edebi tür kitapları okuyorum. Zaten bana göre kitap okuyorsanız birşey öğretmeli size, birşeyler katmalı.
Bir üniversitede işletme bölümü okuyorum aslında edebiyat, gazetecilik gibi bölümlerde hep aklım kaldı galiba da kalmaya devam edecek bende bütün bu hıncımı okuyarak çok okuyarak geçiriyorum. Eğer yapabilirsem artık yazacağım, vakit buldukça güzel kitaplarımdan, güzel anılarımdan, gezip gördüğüm her yerden bahsedeceğim size. Ege'li bir kızın yazılarını okuyacaksınız.
Ege bölgesinin Uşak ilinde küçük bir ilçede büyüdüm ben, güzel ve en önemlisi sevgisini asla benden eksik etmeyen güzel bir aileye sahibim. Bana göre küçük bir şehirde büyümek, büyük bir şehirde büyümekten hep daha güzel gelmiştir. Aile, arkadaş, eş, dost sıcaklığını daha güzel yaşıyorsunuz öyle şehirlerde. Küçüklüğüm muazzam derecede güzel geçti abartmıyorum. Her besinin organiği, tazesi mi dersiniz yoksa sabahtan akşama kadar sokakta toz toprak içinde çılgınlar gibi oynamak mı yada eve aç döndüğünüzde o salçalı ekmeğin dünyanın en güzel nimeti yerine geçmesi mi? Size şimdi bir şey itiraf edeyim küçükken hiç okumayı sevmezdim küçüklüğümden arda kalan en büyük pişmanlığım hatta tek pişmanlığım bu. Yoksa herşeyin en güzelini en güzel şekilde yaşadım ben. Şimdi o pişmanlığımı toparlamaya çalışıyorum zaten biliyorum ki ömür tükenecek benim okumam gereken kitaplar tükenmeyecek. Neyse..ondokuz sene yaşadım ben bu şehirde iyisiyle kötüsüyle geçti. Şimdi farklı bir şehirde Safranbolu'da yaşıyoruım yaklaşık üç senedir de burdayım. Küçük şehirden diğer bir küçük şehire geçiş yaptım anlayacağınız fakat Safranbolu turistlik tabi tek artısı o hani şu meşhur evleri ünlüdür ya. Benim Banaz'ımın yerine tabiki geçemez! şaka bir yana her şehrin ayrı bir güzelliği vardır. Bakmayın böyle takıldığıma seviyorum bu güzel şehri, özlemler ayrı tabi tüm özlediklerim ayrı yaşıyor benden bu en acısı.. Neyse devam edeyim ben. 
Üniversite okuduğumu yukarıda kısa bir belli etmiştim ama birde ona değineyim nasıl meraklıysam bu okuma yazma işlerine önümüzde ki iki gün çok önemli sınavlarım var ama ben sabredemeyip geçtim bilgisayarın başına. Umarım beğenilenerek okunur yazılarım ve devam edebilirim bende. Sevmiyorum üniversitemi aslında sevmeden bir bölümü okumak ne kadar doğrudur bilmiyorum ama yirmiiki yaşımdayım geç olur diye düşünüp bırakmadım burayı şuan tek hedefim ya geçiş yapmak yada okuyabildikce okumak. Kendime birşeyler katmak için uğraşıyorum. Değinmiştim yukarda edebiyat veya gazetecilik okumak istediğimi aslında bunların yanında bir öğretim görevlisi olma hevesimde yok değil. Seviyorum insanlara bir şey katmayı, onlara güzel şeyler öğretmeyi, bilgiler vermeyi. Sanırım bir üniversite öğretim üyesi olursam öğrencilerim yaşadı. İlk işim şu almış başını giden yobazlığı durdurmak olur!! Benim hayallerim çok fazla, en azından birkaçı gerçek olsa ülkemde neler neler güzelleşmez ki.. Bu yüzden hep bir tavsiyem oluyor eşime dostuma okuyun diyorum hep okuyun, araştırın, ne olup bitiyor bilin.. Çıkarıp atın gözünden o at gözlüklerini. Ülkemin çok ihtiyacı var ufku geniş insanlara, gencinden yaşlısına aydınlama ihtiyacı var. Kendimi geliştirebildikçe daha çok geliştireceğim ve ilerde bu imkan bana doğarsa kendimle birlikte birçok insanda bu yolda götüreceğim..
Yurtdışına çıkmak birçok hayalimden biri görmek istediğim ülke çok, bu hayalimin gerçek olacağından eminim. Yakın zamanda olur mu bilmem ama ilk fırsatta bunu gerçekleştireceğim. Sadece okumak tabi ki de yetmez gezip görmek de gerek. Dünya turu yapıyormuşum bir bakmışsınız yazılarımın içinde bir o ülkeyi bir bu ülkeyi anlatıyorum :) neden olmasın olur mu olur? Bir sürü var gezip görmek istediğim ülke, şehir.. Neden bilmiyorum ama ilk gideceğim yer Amsterdam olacak, olacak yani içime doğuyor. Çok istiyorum o şehri görmek giden arkadaşlarımın dediğine göre enfes bir yermiş bende tadına bakmak istiyorum. Gezip görmek farklı ülkelerin, şehirlerin tadına bakmak, kokusunu içine çekmek farklı kültürlerde yaşamak sizce de çok hoş değil mi ? 
Benim anlatacağım daha çok şey olur. Konuştukça konuşasım gelirdi şimdide yazdıkça yazasım geliyor. Kısa bir kendimden bahsetmek istedim size ilk yazım güzel olsun diye uğraştım umarım başarmışımdır. Hayallerimin birkaçını paylaştım sizinle amaaan hepsini yazsam tek bir yazıda buradan Amsterdam'a yol olur :) Hayal etmek güzeldir tabi ki de faaliyete geçirirsek daha da güzelleşir. Hayallermizin, hayallerinizin gerçekleşmesi dileğiyle.. Umarım güzel bir haftasonu yaşamışsınızdır.. 

2 yorum:

  1. Blog dünyasına hoşgeldin Raflarımınarasında. Seni, ve hayallerini tanımak güzeldi. Yazmanında keyfine varacaksın. Hayallerinin gerçekleşir umarım. Ben keyifle okudum. Ha, banada nedense Amsterdam değilde, ilk yurtdışı gezin Bern olacakmış gibi geliyor:)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim :) senin gibi bir bloggerdan bu güzel yorumu almak epey içimi rahatlattı.
    İnan çok isterim, hayallerim arasındaki bir diğer şehir Bern neden olmasın ilk yurt dışı deneyimim için harika bir gezi olur :)

    YanıtlaSil